Faceți căutări pe acest blog

luni, 17 ianuarie 2011

Accidente se mai intampla

Era decembrie,si un prieten m-a invitat la majoratul,desigur ma duc la petrecere intr-o cabana de lemn,ii ofer cadoul,ma prezint celorlati invitati.Desigur ca la orice majorat exista bere,vin,angeli.Nici nu incepuse bine petrecerea ca eu deja am baut 6 beri si doua pahare de gizano.M-am inrosit la fata,si din cauza ca alunecam fiindca era data cu ceara gresia,toti au crezut ca m-am imbatat,dar eram perfect constient de ce fac.Oricum petrecerea incepuse venisera toti invitatii,iar eu vroiam sa ma duc la sarbatorit,sa-i mai urez la multi ani.Vad ca era afara statea sprijinit de masa si se gandea la chestiile lui,ma duc la el si ma asez pe masa,vorbim ce avem de vorbit,iar el dorea sa se duca inauntru.Dintr-o data ma trezesc ca ma lovesc cu spatele in marginea unei borduri,si vad in fata mea un bolovan.Mi-am dat seama ca am cazut si nu stiu cum am reusit sa aterizez in genunchi,si cu bratele intinse.Sa lasat o lineste deplina de parca ar fii murit cineva,iar eu ma ridic in picioare si zic "N-am patit nimic",vad ca blatul de masa nu era nici macar batuta in cuie,acuma inteleg de ce am cazut.Vine parintele sarbatoritului sa vada ce sa intamplat,iar sarbatoritul ma duce intr-o camera cu motivul ca eram beat.Stau in camera cateva minute iar apoi ma duc inapoi la petrecere,fara nici o grija si am continuat sa mai beau bere,wiscky,rachiu.Dar cu toti se uitau la mine de parca era sa intru intr-o coma alcolica,dar mie nu mi-a pasat,am continuat sa petrec,sa beau si sa mananc,si sa ma dau la fete,dar desigur odata ce mi-am dat drumu la gura,nu am reusit sa fac nimic cu nici o fata.
In cocluzie accidente se mai intampla si nu trebuie sa exageram sau sa facem un capat de tara pentru asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu