Faceți căutări pe acest blog

duminică, 16 ianuarie 2011

Epic fail

Iubirea este un motivatie foarte buna pentru ca un om sa se schimbe.
Mai ramasesera 2 saptamani pana  cand incepea vacanta de vara iar eu stateam intins pe pat gandindu-ma la ce voi face in vacanta.Prima ideie a fost sa merg pentru o saptamana la mare in Bulgaria,dar probabilitatea ca acea ideie sa fie si fapt era de 5/100.A doua ideie a fost sa ma angajez undeva ca sa fac rost de bani pentru a-mi cumpara o masina,dar sunt prea lenes sa lucrez.A treia ideie a fost sa devin exact cum vrea orice fata,bine facut,aratos cu muschi si parul vopsit,dar ca sa fiu asa in doar trei luni era o probabilitate de 50 din 100 si totusi am ce rau se poate intampla daca macar incerc.De ce vreau dintr-o data sa trag de fiare,faceam asta doar pentru Fulg de nea,vroiam sa nu-i fie rusine cu mine,fiindca ea e Fulg de nea iar eu sunt doar un nebun.Dar a intervenit o problema,ca sa vada ca am facut-o pentru ea,trebuia sa ma vada doar cand incepe scoala,si ma temeam ca in vara ma va uita,ca atunci cand incepe scoala nici nu ma va baga in seama.Dar ma lovit inspiratia,sa-i ofer cadou un inel ca sa-si aduca aminte de mine vara.Ma caut prin buzunare de bani,dar nu era nimic acolo,portofelul gol,de la parinti nu vreau sa ceri,dar mai ramasese un singur loc in care eram sigur ca acolo erau bani,intr-o carte din biblioteca erau bani care ii strangeam pentru a-mi cumpara o muzicuta,nu am mai stat pe ganduri si i-am luat pe toti,m-am dus la cel mai apropriata amanet,si am luat cel mai frumos inel.
A doua zi ajung la scoala si asigurandu-ma ca nimeni nu ma vede,i-am pus inelul in penar,fiindca nu doream sa afle ca pe Fulg de nea o iubeste un nebun,apoi plec de la scoala cat se poate de repede fiindca aveam o treaba foarte importanta de rezolvat.
Incepe vacanta si eu incep si eu sa trag de fiare,sa alerg,sa fac tot posibilu' ca sa devin barbatul perfect.Apoi dupa trei zile,ma trezeste mama spunandu-mi ca trebuie sa ma la prima zi de scoala,la inceput am crezut ca glumeste,dar apoi ma uit pe calendar si vad ca e 15 septembrie,mi-am dat seama ca nu trecuse trei zile ci trei luni,ma duc in baie si ma uit la oglinda si observ ca nu sa schimbat nimica la mine,am ramas tot acel nebun ca si acu' trei luni.Eram atat de furios incat vroiam sa sparg oglinda,ce mai era sa fac,ma imbrac cu primele haine pe care le-am vazut si mi-am pus sacoul pe mine.
Am ajuns in fata portii de la scoala,si primul gand era sa fug de acolo dar din nu stiu ce motive m-am dus in curtea scolii,langa colegi,i-am salutat pe toti si m-am purtat normal,dar adevarul era ca ma simteam stanjenit,toti s-au schimbat macar un pic,dar eu am ramas acelas,vroiam sa nu ma vada asa Fulg de nea,dar se pare ca avusesem norocul acela,ea ma vazut,iar eu am vazut-o,si era mai frumoasa ca oricand,si atunci m-am simtit de parca ar fi cazut un tren peste pieptul meu,m-am simtit de parca as fii fost o bestie care a esuat in a devenii un om,iar cand a venit la mine,si ma sarutat pe obraz si sa bucurat sa ma vada,acea durere s-a dublat si m-am simtit ca nu meritam nici macar sa fiu prin preajma ei,fiinda toti ar fii ras de ea doar pentru ca sunt eu langa ea,fiindca sunt un nebun,si toti rad de un nebun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu