Faceți căutări pe acest blog

joi, 13 ianuarie 2011

Nu zi hop pana nu sari

Cel mai stresant moment a fost cand trebuia sa aflu la ce liceu am intrat.Un prieten de al meu ma sunase sa afle la ce liceu am intrat.Suprins de telefon,fiindca eu nu prea sunt telefonat de acel prieten,nu am reusit sa imi dau seama ca pe net s-au postat locurile ocupate.Numai dupa un minut dupa ce am inchis telefonul mi-am dat seama ca trebuie sa vad la ce liceu am intrat,i-am chemat pe parinti,s-au asezat langa mine-si ei emotinati-si apoi au urmat cele mai stresante cinci minute din acea zi,nu reuseam sa intru pe net,apoi nu mergea site-ul,se deconectase internetul,nu reuseam sa-mi gasesc numele,nu reuseam sa vad la ce liceu am intrat.Intr-un final am reusit sa aflu unde am intrat,eram atat de usurat si in acelas timp foarte bucuros,ca se terminase odata cu chestiile astea cu liceul.Apoi m-am gandit sa vad la ce liceu au intrat si colegii mei din fosta clasa.Cu toti intrasera exact unde au dorit,pana cand am vazut ca eram coleg de clasa exact cu cine nu doream,si fiindca numele nu-l pot spune,am sa-i zic Soldo(combinatie intre sobolan si moldovean),de ce nu doream sa fiu cu el in clasa,fiindca era cel mai ratat copil din fosta clasa.O scurta caracterizare despre el,mincinos,laudaros,si se mandrea cu prorpia minciuni.Sa va dau un exemplu:se lauda ca facea cinci sporturi pe saptamana:karate,fotbal,handbal,inot,baschet,iar apoi venise orele de sport de la scoala,fotbal-ratase de fiecare data cand dadea la poarta,si nu dadea pase,handbal la fel,baschet-se dribla singur,karate-isi luase cate o palma de la fiecare elev mai mare de acolo,deci va dati seama cat de penibil arata.Dar am zis sa-i dau o sansa,poate cine stie,poate ca nu avea destui prieteni si dorea doar putina atentie,cine stie,doar Al de sus stie .Si totusi nu zi hop pana nu sari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu