Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Cine ar fii crezut

Cu toti simtim acest sentiment si suferim din cauza lui mai mult decat daca te dai pe un topogan cu lame si sa caz intr-un bazin cu spirt,ma refer la iubire.E cel mai puternic sentiment incat poate sa schimbe un om,dar este si cel mai dureros sentiment.Este cel mai dureros sentiment fiindca dorim sa simtim acel sentiment incat alegem pe oricine care pare atragator sau ca e bun la o numita chestie,si in final ne vom alege cu inimi frante.Cu greu reusim sa gasim acea persoana perfecta pentru noi,fara sa ne fii indragostit de alte persoane care nu trebuie.Ei bine eu nu sunt asa,pot sa spun ca o femeie arata bine,si sa fimi seriosi care fata nu arata bine,sau ca imi place de ea,dar nu pot sa fiu cu o fata daca nu o iubesc fiindca nu vreau sa o mint-cum pot sa-i spun ca o iubesc daca nu o iubesc-sau sa-mi bat joc de ea-sa ii spun in prima zi cu ea ca o iubesc si in a doua zi sa-i spun ca m-am plictisit de ea-,nici macar parintilor mei nu le-am spus ca-i iubesc,puteti spune ca sunt un fraier sau ca am o inima de fier,dar acesta e adevarul,pana cand a venit acea zi.
Era o zi de iarna,si conduceam o colega de clasa spre casa ei,pe atunci inca credeam ca lumea e rea si ca sa traiesti in aceasta lume trebuie sa fii rau.Si cum ziceam era o zi de iarna,nu ninsese de cateva saptamani,si peisajul arata ca unu din filmele de craciun americane-si porecla pe care o folosim pentru aceasta colega este Fulg de nea-si o conduceam pe Fulg de nea,vorbeam despre scoala,viata,chestii din astea.Apoi dintr-o data a inceput sa ninga iar Fulg de nea vazand asta a incercat sa prinda fulgi de zapada pe limba.Pentru prima oara am vazut-o pe Fulg de nea pentru prima data,parca eram legat la ochi si cineva m-a dezlegat la ochi.Era atat de frumoasa,parul ei matasos,de parca ar fii parul unei zeite din mitologia greaca,zambetul ei era atat de vesel incat te facea sa zambesti chiar daca nu mai ai puterea sa zambesti,si ochii ei era piesa de rezistenta din frumusetea ei,chiar daca erai suparat sau furios sau te gandeai ca moartea e singura solutie,odata ce te uitai in ochii ei simti numai pace si fericire.In acel moment am simti pentru prima data bucurie,m-am simtit de parca lumea nu era asa cum am crezut.Am dus-o pe Fulg de nea acasa si m-am dus si eu acasa,pe drum m-am tot gandit ce e cu aceasta fericire pe care o tot simt,tot ce-mi trecea prin cap era iubire,cine ar fii crezut ca pot simti iubire,se pare ca inima mea nu e de piatra,cine ar fii crezut
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu