Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 12 ianuarie 2011

Nostalgia

Nostalgia este una dintre cele mai resimtite sentimente pe care le poate simti un om.
Amintirea mea nostalgica este prima mea zi de scoala.imi amintesc ca eram foarte nerabdator sa ajung in clasa,sa aflu ce colegi aveam,ce invatatoare aveam,sa ma distrez.Cu o zi inainte imi pregateam hainele si ghiozdanul.Mama imi calcase pantaloni negri de stofa,eu imi curatam pantofii cu care mergeam la scoala,pantofii erau si ei negrii,simplii,iar dupa ce am stat o ora sa-i curat,straluceau ata de tare incat mi-a trebuit ochelari sa ma uit la ei.Dupa aceea am vrut sa imi pregatesc ghiozdanul-ghiozdanul era un ghiozdan mic de culoare verde ca iarba,iar fermoarul era de o culoare rosu visiniu,ca ciresele,si mai avea un buzunar mare aproape cat ghizdanul si era in forma de cap de catelus,de culoare galbena,cu ochii,nasul si gura de culoare neagra,cu urechiuse rosii,lungi lasate cu pete negre-si in ghiozdan imi bagasem un caiet tip doi si un caiet de matematica,si fiindca la desene animate copii dadeau un mar profesoarei,ma gandeam sa bag si eu un mar in ghiozdan,ca sa fac impresie buna.
Venise ziua cea mare,iar parintii mei erau treazi inainea mea,mama imi calcase camasa,fiindca uitase so faca cu o zi inainte,eu ma spalasem peste tot,si imi luase camasa calda pe mine,apoi pantalonii de stofa,si o cravata neagra deja inodata,tot ce trebuia era sa prinzi pe la spate,apoi o vesta in carouri si un sacou.Parintii erau pregatiti,tata avea florile,mama se dadea cu ruj si eu eram nerabdator.Am ajuns in curtea scolii si apoi totul sa petrecut foarte rapid,directorul scolii a zis bun venit la scoala,intrasem in clasa invatatoarea sa prezentat si a zis bun venit,si apoi toti au disparut,nici macar nu i-am dat marul invatatoarei,asta e,am avut ce sa mananc dupa aceea,si dupaia am mers acasa si ma intrebam daca scoala va fi chiar atat de interesanta,cum e in filme si desene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu