Faceți căutări pe acest blog

vineri, 14 ianuarie 2011

Inceputul e tot timpul greu

Tot timpul inceputul e cel mai greu,inima iti bate mai tare ca oricand,ti-e teama  ca o sa incepi cu stangu',te gandesti numai ca o sa gresesti,te intrebi daca exista o alta cale.E omeneste sa simtim asa,imi amintesc mi sa intamplat si ie sa-mi fie teama de inceput,era 15 septembrie,era prima zi de scoala,si era si prima zi la liceu.M-am trezit dis de dimineata,am facut un dus,si m-am imbracat cu uniforma liceului,pantaloni de stofa gri cu un sacou albastru.Imi iau pantalonii pe mine,imi iau o camasa alba si ma gandesc sa-mi pun o cravata de culoare albastru spre gri,mi-a luat jumatate de ora ca sa fac nodul de la cravata dar in final am reusit,imi pun ceasu' pe mana si observ ca am intarziat la premiere,ma incalt repede cu niste pantofi marinii cu varful ascutit si o tulesc,ies pe usa si ma intorc fiindca imi uitase-m sacoul,si o tulesc din nou.Urc in trolebuz si pe drum spre liceu ma gandeam numai ca o sa fac o prostie,daca noi colegi vor fii niste ticalosi,daca nu o sa stiu unde mi-e clasa,daca si numai daca.Am ajuns in statia la care trebuie sa cobor,si vad liceul,arata bine,si apoi ajung la poarta scolii si ma gandeam care sunt optiunile mele.Pot sa nu merg deloc sau pot sa intru pe poarta si o sa vad eu cum va iesi.Ce era sa fac,am tras aer in piept si intru pe poarta scolii,ma uit pe o lista cam unde erau clasele,astept sa vad ca se duc cu toti in clasa si dupa un sfert de ora se duc cu toti in clasa,intru in clasa in care eram si ma asez in banca langa Soldo,fiindca am zis ca-i dau o sansa,si apoi intre dirigintele in clasa,si cand l-am vazut primul gand a fost ca acela ca un somalez e mai bine facut decat el,si avea o mustata stramba si mica ca unui copil care intra la pubertate,si avea o privire inocenta,ca unui catelus.Se prezinta,ne-a urat bun venit,ne spune regulire de ordine interioara,si inca ceva despre acel liceu.Fara sa-mi dau seama vad ca se duc cu toti acasa,se pare ca nu sa intamplat nimic rau.Morala acestui povesti,sa nu-ti fie frica de inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu